Tvättdag idag

Imorgon ska jag jobba på en förskola i skönsberg 09:00-16:30. Har aldrig varit där förrut.
Knepigt det där, jag gruvar mig mer för att jobba en dag på ett dagis än att flyttta 48 mil hemifrån... whats up with that?

I helgen är sista helgen jag kommer få se mina pruppar Lilli och Eddie. Dom åker nämligen till Chile 23dec och kommer inte hem förrän min skola börjat. Så vi ska umgås 24/7 då haha!

Snöat inatt och nu idag, så det är vitt och fint ute. Börjar kännas i magen att det snart är julafton.
Min julafton firas hos min släkt (som vanligt, har kanske firat jul hemma tre fyra gånger under min livstid). Det ska bli suuuuuuupermysigt, längtar!
Hur ska ni fira jul?


Eddie, Lilli, Simon och jag i maj 2009.

sweet
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

Ja, det är mest jobbigt att bli inringd, man tänker att man kan vara hemma och ta det lugnt sen skiter sig allt, men men.. det är ändå pengar. Ska jobba där imorrn med, fast tänkte tacka nej till torsdagen, vill ha en ledig dag iaf så jag kan städa upp hemma och packa och skit xD



Vi tänkte kanske repa på fredag och dricka lite, notera lite, för jag jobbar ju lördag. Men vi tänkte dra upp till er sedan efteråt faktiskt, så det borde ju gå ändå tycker jag :)

2009-12-15 @ 16:38:47
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Sara

Med dig :)



Vi väntar och längtar...

2009-12-15 @ 23:06:15
Postat av: ed

Ja, det låter som en bra idé ;> Yes, hörde det - sweeet!

2009-12-16 @ 00:11:15
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0