URUURHGGHGHIEU)(€%)/€)%=#/)=

Aaaah, jag blir så arg och ledsen nu.
Går in på aftonbladet som jag brukar göra dagligen och ser först det HÄR, där en italiensk dagisfröken misshandlar ett barn. Hoppas hon fick ett riktigt hårt straff. HUR kan man göra så mot ett barn? Hur mycket ett barn än provocerar och jävlas, så kan man inte lösa det med fysiskt våld. Barnet kan inte försvara sig. FYFAN säger jag bara.

Sen läser jag det HÄR, där djur dött i sin egen avföring på en gård. Seriöst, vad håller männskligheten på med? Bara för att djur föds upp till mat, behöver man inte plåga dom de korta liv de lever. Det handlar iofs inte bara om djur som mat, utan djurplågeri överhuvudtaget. Jag blir så jävla arg. HUR fan tänker en människa som slår ett djur? Dom kan heller inte försvara sig.
Och vet ni vad det värsta är? Oftast blir bönderna bara bötfällda, inget fängelse?! Sjukt i mina öron, eller vad säger ni?

Jag vill inte leva i den här världen om det här händer.
Jag skäms för att vara medmänniska med dom här.

Förlåt för ett deprimerande inlägg men jag är så jävla frustrerad atm.

KÄRLEK OMTÄNKSAMHET OCH RESPEKT
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0