fredag 13

Goood Morgooon 
Dum som jag är tänkte jag ju vandra hem från Simon i solen och ha en lugn dag framför min dator tills jobbet. 
MEN så kom jag ju på att Simon ska få besök, av en främling. Som ska kolla på hans trumset, som han ska sälja. Och inte nog med att han tar hem en total främling, SÅ ÄR DET FREDAG DEN 13e. 
Han kommer ju bli mördad om inte jag stannar... förstår ni ju!

Så mamma Sofia stannar här och kollar så allt går bra till. 
Jag hoppas inget dåligt händer på travet ikväll, bara för att det är otursdagen. Jobbigt för tex min mamma som är född 13e. Hon måset fylla år på massa otursdagar. Fast det finns kanske värre dagar att fylla år.. 
Julafton? 11 sep? Hitlers födelsedag? SKOLAVSLUTNINGAR?!!! hehe

när blev jag så skrockfull?

hoppas ni tar er igenom dagen.. .MUAHAHHA
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0