måndag

Hello darlings
Tove firades i lördags. Jag blev tvungen att se melodifestivalen, men eftersom det var med mina vänner så gjorde det inget. Min blixt fungerar fortfarande inte så bilderna är suddiga och sånt.
Killarna var hos Simon och bastade och sånt. Jag och Sanna och Lilli dök upp där lite senare. Jag tror alla var ganska så berusade, många har minnesluckor och allt känns lite blurrigt.

Irriterande att jag fick sms om jobb idag, som skulle kommit igår. Irriterande att jag inte kan byta till nya halebop.

Skrot kan inte bara leka apport. Hon petade upp en påse kattmat ur sin kartong och tittade hungrigt på mig.

Dagens dilemma;
ska jag fylla på pengar på mobilen nu eller orka vänta på svar från halebops kundtjänst om varför jag inte kan byta till det nya, och försöka fixa det nya så jag får gratis sms när jag fyller på?


peace
/sofiasniper

      ,
   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0