måndag

En ny vecka är påbörjad. Ingen sol ute idag, tråkigt. 
I lördags hade vi en mysig kväll hos Simon med vänner:) Och igår låg vi bara och slöade i soffan. Skönast. 

Tror jag ska ringa och boka visning på en lägenhet vi hittade. Och så ska jag ringa haga förskola och fråga om jag ska jobba imrorgon.

Haha. Drömde inatt att jag spelade cs, fast spelade som i VAR I själva spelet. Minns att nån jävel jagade mig med umpen, fy va läskigt. Sen försökte jag skjuta Eddie och nå andra, men eftersom jag bara hade vattenpistol dog dom inte:(
Svinsugen att spela nu haha!

hade bäst
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

sa ju att du drömmer sjuka grejer!

2009-02-20 @ 01:05:25
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0