onsdag

Igår var jag och tittade på en lägenhet i Haga, superfin. tack den tar jag... typ!

Sen åt jag Kicki Julia och Sanna middag hos Julia, kebab och pizza, MMmmmmm. Sen var jag döötrött, åkte hem till Simon och somnade ganska fort. Skönt som fan, vaknade innan nio imorse och var svinpigg hehe.
Idag ska jag och Simon åka till Vattjom och hämta nåt bord och jag borde lämna åtminstonde ett cv kanske... 
sen är det kör ikväll, yay!

Och glömde då skriva igår, GRATTIS till världens bästa TOVEGULL. love you. ses vi i helgen?

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

ring en signal till mig ikväll när du kan! Tänkte att vi kunde hänga imorgon?! ;) haha!

TIIST <3

2009-02-04 @ 17:00:50
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0