söndag

Mysig kväll igår. Jag och Simon knäckte en öl runt halvsex. Sen dök Tingen upp och sen Lina också. Pratade, lyssnade på musik och pratade. Sen kom Sanna och vi åkte till Julia med Kicki och Lilla ägget. Tyvärr kände sig Julia lite dålig så vi åkte tillbaka till Simon. Här vart det kackel och kackel. Dans, musik, prat och tillsluuuuut PIZZA. Love utkörning alltså. 

Idag är jag inte ett dugg bakis, mår kanon. Fint väder är det ute också. Önskar man vore i vemdalen nu och kunde åka utför. Shit va nice det hade varit. Tänkte ta mig hem snart och spela lite counter-strike. Eller kolla om någon vill ta en promiss.

Gårdagens mysterium;
vem åt upp den naturella hamburgaren som var kall?

make love not war
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja inte var det jag iaf, hade fullt sjå med min pizza :D



Var säkert Lilli...

2009-02-03 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0