söndag it is

Fredagen var det jobb med Kicki som gällde, tiden gick väldigt fort och när jag kom hem var jag jättetrött och slocknade på en gång efter ett glas vin. 
Dagen efter var det 60års-kalas på Ming palace för Hasse. Åt så magen stod i fyra hörn. Fy va gott det är med räkchips, ett måste för er som inte testat.
Igår träffade jag Cissi igen. Kul när man inte ser henne så ofta. Vi var hos Elina myste på, hade jättetrevligt faktiskt! När dom gick till krogen så mötte jag Kicki och vi vandrade till Simon där david och Eddie var. Buzz spelade och jag förlorade. Ingen pizza fick vi heller. 

först trodde kicki och david man måste göra grimarserna själva. sen fattade dom att datorn fixade till det.
  

Idag var jag med en vän som inte hade det så bra. Svårt att veta vad man ska göra men jag antar att det räcker med att man finns och lyssnar.
Nu är det gossip girl,´<3

god kväll
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

Mohaha, fan vilka stjärnor vi är! :p

Kan vi ses någon dag du och jag?! :)

TIIST <3

2009-02-23 @ 12:16:39
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0