torsdag

Nu är torsdagens jobb över. 9-15 är en soft tid. Dock var det ju bara idag och imorgon. Nästa vecka kommer de hårda passen!
Idag är det riktig blötsnö ute, snöar och regnar och är dåliga vägar. uscha! Tillbaka till igår tack.

Imorgon ryktas det även om en liten gathering, innan cissi åker tillbaka till huvudstaden. Vore mysigt.
Sen på lördag ska jag ju till Kicki på födelsedagsmiddag, det kommer bli jättetrevligt känner jag på mig!

Just nu väntar jag på personbevis så jag kan skicka min ansökan till en folkhögskola i göteborg.
Och om några veckor ska jag berätta något spännanade jag gjort, hihi.
nu ska jag spela lite counter-strike.

(L)
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0