fredag

Snacka om fredagen som kom och gick. Har jobbat typ hela dagen.Gått mycket bättre än förväntat.

Usch vad snorhalt det är ute nu alltså!! Vill bara varna er som kör bil... ta det lugnt. Fick en massa sladd när jag körde ikväll.
Simon tittar på sagan om ringen 3, men jag bara gråter på den så jag vill inte titta, jag smet:(

Jag är dösugen på att pierca mig och tatuera mig. Har dock no käsh och är osäker på tatuering. Vet ju vars jag vill ha men inte exakt vad. Piercing blir i näsan eller läpp. Troligen näsa, lite diamant bara! :) Shanti here we go.

Jag vill också meddela att jag är första vikarie på Gina Tricot.. tror jag ?! Lilli sa något sådant. Vore kingen isåfall, trivs kanon där. Hoppas jag får mer jobb nu i januari.

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

tattuerar dom på shanti? jag ska ju göra det.. har noll koll på ställen...bara träna ner mej lite först.. friskis och svettis here I come! har fått kort från joobbet nu =)=)

2009-01-04 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0