fredag

Vilket fint väder det är idag. Ska vandra från Simon till mimer för att skriva ut nå grejs.
Ikväll blir det jobb och imorgon kanske jag och Simon ska på bio. Ska försöka hålla mig nykter så mycket som möjligt. 

Nästa vecka tänkte ju vi åka och hälsa på Lina i Karlstad och Tove i norrköping (om hon nu är i nköping). Men det verkar bara som att jag och Sanna är på. Och det blir nog lite dyrt med bensin då. Tråkigt. Hade verkligen varit roligt.

Någon som har ett bra förslag på hur man kan tjäna mycket pengar, fort?
Om man inte har ett jobb dvs.. 
lämna förslag i kommentarerna

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tovis

men kolla om ni kan köra gratis med hertz freerider!! och ja, jag är i norpan. komkom!

2009-01-16 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0