måndag

Vad dagarna rusar iväg.
Igår var en seg, slö, jävligt mysig dag. Vaknade första gången runt elva tolv, mådde som en jävla gnu så jag somnade om och vaknade halvfyra ungefär. Då klev Simon och jag upp och tittade massa på tv. Mådde så jävla dåligt hela kvällen, runt tio när jag fick i mig lite pasta och sås började illamåendet gå bort.
Nu har jag lovat mig själv att vara nykter en månad eller två.. få la se hur det går!

Skrot är som ett jävla plåster när man äter. Helt seriöst, hon är skitjobbig. Hon springer runt runt en och försöker sneaka maten hela tiden. Ouppfostrad..

Lördagen var förresten trevlig, förrutom de där dryga på festen i granloholm. Men sen var det trubadur på efterfesten, med Kristoffer-Magnus som jag och Simon bestämde oss för att adoptera! Tänk dig att ha en trubadur som barn. Sjukt nice fan.

Nu ska jag tanka madagaskar två!

piz

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0