måndag

Ja nu är det en ny vecka igen.
Mina planer är
Måndag: Ikea med Julia och Sanna, skicka in ansökan till folkhögskola
Onsdag: Jobb hela dagen, och kör
Torsdag: Bio mammut?
Fredag: Trav 

Det snöar värsta mycket ute, galet. 
Hade btw trevligt i lördags. Mycket kul att träffa Elisabeth och hennes familj. Jag åt pilgrimsmusslor den middagen. Och sen massa annat gott. Musslorna var väl inte min favorit kanske:)

Inatt drömde jag att jag flyttade, dock bara till ett annat rum, men jag förstår symobliken i drömmen...

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove ju

ooobaa! folkhögskola!

2009-01-26 @ 21:38:05
Postat av: Lina

vad för folkis?

2009-01-26 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0