måndag/tisdag

Efter stor efterfrågan i kommentator-fältet från förra inlägget, om folkhögskolor så kan jag berätta kort.
Har inget jobb för tillfället och vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Så för att inte i två år Till vara arbetslös, utan försöka göra nåt, alt komma ifrån sundsvall, ska jag söka två folkhögskolor, ena i Stockholm och andra i Götet, som ett slags säkerhetsnät utifall jag inte fått något jobb till hösten.
Söker "allmän kurs" med musikinriktning, där jag kan läsa upp betygen samtidigt som jag får spela och sjunga.
Så nu vet ni.

Har varit hos Julia ikväll med. Tillsammans med Sanna, Lilli och Eddie. Satt mest och pratade och myste. Kollade lite resor också. Imorgon ska vi träffas och fika lite på dagen. 

Sen önskar jag min älskade Simon lycka till på sitt prov om Antiken imorgon :)

God Natt
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tii

avancerad planering där, med skolorna. och mycket smart. kunde inte tänkte ut det bättre själv. jag sitter och väntar på att mina csnpengar ska komma. under tiden är jag fattig och underhåller mig med att ta reda på hur stort lån jag kommer ha och hur länge. hittills är det 50 000 som betalas av i sju år. wiiii ont i magen. men jag känner behovet av pengar. toapappret är snart slut. det går inte att leva utan cash.

2009-01-27 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0