onsdag

Inatt tittade jag på väckarklockan sista gången 03:29. Nästa gång jag tittade på den, ringde den och klockan var då 07:24. Lagomt kul.
Men jag pallrade mig lagomt less grinig och trött till jobbet och dagen flöt på. Gäspade mycket så barna råkade se min tungpiercing. Har inte velat visa den eftersom man vet inte vaaad dom springer hem och säger till sina föräldrar. Men dom var mest söta. "Åhhh.. pääärlaaa" sa dom och pekade på min mun.

Vi var fyra personer på kören idag, taskigt att kalla det kör då. Men det var ändå skönt. Gruvar mig oftast innan kören men när jag väl är där är det så skönt att koppla bort allt annat och nästan vara inne i en slags meditation. Hehe. Musik är ju trots allt livet.

Jag skänker mina tankar idag till stackars Tove som inte har några pengar. Det har inte jag heller, men det är bara för att jag snålar och lägger hela min lön på sparkontot, och sparar en hundring och tror jag ska klara mig på det.. Hon är det mer synd om än mig. Snart kommer jag och hälsar på dig, och har du tur har jag toapapper med mig.

Zzzzz cs?
puss out
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tove

jag behövde inte vänta en månad! jag fick pengar den 28e. icke normalt. men jag hinner därmed betala hyran. jag kommer hem på torsdag tror jag. vill ha kalas hemmi ju. kanske utgång på fredag eller så?

2009-01-29 @ 00:08:47
Postat av: ed

vet inte, när är den?

2009-01-29 @ 15:50:10
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: t

nästa torsdag alltså

2009-01-30 @ 00:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0