onsdag (långt inlägg!)

I måndags var jag hos Linda och hade trevligt. Till typ klockan 03.00 ? Gash. Sent blev det.
Igår hade vi trettondags-konsert med kören, som gick över förväntan imo.
Efter kören fick jag höra massa grejs. Sjuka saker, men jag tror det är något bra ändå, tillslut. Även för mig.. <3

Såg två filmer tillsammans med Simon, medan vi åt tacos, mmmm
Vanilla sky, sjukt knepig film som man trodde skulle ha ett kungslut, men istället blev det "men vafan, kom igen...". Inte direkt min typ av film. Och man börjar ju förstå varför Tom Cruise tror på scientologi, när han bara gör sci-fi filmer.
Four brothers, var faktiskt bra! Lite overkill satt det coola nästan vart lite geeky. Men annars absolut en sevärd film.

Imorgon börjar Simon på komvux, jag önskar honom all lycka till. Hoppas verkligen det ska gå bra:)

Och idag ska jag äntligen formatera min dator.. tror jag . måste bränna ut alla bilder första bara! känns nästan lite pirrigt detta.. haha! Nämen fy vad jag hoppas att den ska bli bra igen. Är ju lite störig nu.

I helgen är det dubbeltrav och jag ska jobba med Kicki. Härligt att tjäna lite pengar, woho! Dock är jag skyldig Lilli och Linda lite käsh men inte sån stor fara.

Nåja. Nu är jag färdigskriven. Lite bilder från i måndags får du här

     
   
puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0