onsdag/torsdag

Dagen har gått fort. Har städat i Simons lägenhet och sett film med Lilli och Eddie.
Vi såg 
Where in the world is osama bin ladin?
bra budskap, bra film. tog mig inte direkt med storm, kanske för att jag inte är så påläst. Jag borde verkligen plugga och läsa och lära mig mer saker om världen runt omkring mig!
Johan Glans
Vet inte vad filmen hette. Men han hade en ståupp-grej i Helsingborg. Shit, han är rolig. Jag har underskattat honom. hahah Kuffe!
Big Stan
Hahaha, söt söt söt. Love it. Fängelsefilm - lite annorlunda än alla andra. Lätt sevärd imo.

Nu ska jag och Simon lägga oss och se South Park. Imorgon ska Simon upp på skolan (jag ska skjutsa). Sen ska jag till en dietist, eller jag ska se om jag kan boka en tid där. 

Funderar på att börja plugga folkhögskola till hösten.

cya
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du göra hos dietisten?

2009-01-19 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0