tisdag

Idag har jag fått jobb, på dagis. Ska bli kul att träffa barnen igen:)

Tyvärr kunde jag inte somna igårnatt heller. Som vanligt när jag ska jobba. Fattar inte varför.
Var så sjukt trött vid nio, och jag och Simon la oss och somnade till en film, strax innan tio vaknade jag till och sen kunde ingen av oss somna om förrän typ tre inatt. Så jävulst störigt alltså.

Har ni någonsin haft känslan av att legat i fem timmar och blundat och slappnat av, rullat runt och försökt sova? Man blir tillslut illamående, mitt hjärta slår fortare och hårdare och jag blir helt gråtfärdig. Jag hatar att inte kunna sova. Har iofs alltid varit en sån som har svårt att sova, sen jag var liten. Men man tycker ju att när man sovit få timmar natten innan boooorde man vara trött liksom.
hade jag haft en pistol inatt hade jag nog inte varit långt ifrån att trycka av i huvet (emo...) ahha

aja, frulle nu
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0