torsdag

Dagen har mestadels handlat om CS. Och det har faktiskt gått bra :) Kul att känna sig bra ibland. 
Ikväll fikade vi på barista, Lina hade kommit hem. Så himla kul att träffa henne. Man uppskattar verkligen att träffa sina vänner när vissa flyttat bort så man inte hinner träffa det så ofta. Förstår inte hur det skall gå utifall fler ska flytta. Tack och lov kommer hon ju tillbaka i vår.

Imorgon ska jag jobba på travet, har ingen större lust men skönt med pengar. En sak jag tänkt på, om min chef höjer priserna i kisoken, borde inte jag få högre lön då? haha. 

Har inte så mycket vettigt mer att skriva.
Ses vi ute i svängen på lördag?

love
/sofiasniper

random pic




Kommentarer
Postat av: kicki

vi borde faktiskt hitta på något att säga om lönen, det stämmer ju egentligen men vi måste ändå säga något så vi kan stå på oss! ;) mohaha!

TIIST <3

2009-02-01 @ 21:21:22
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0