bojkotta

Min kameradisplay har pajjat, den föll i marken. Pjoooof vilken tur att jag har garanti. Tänkte jag. När jag väl hittade garantin, åkte jag till MediaMarkt och fick svar "garantin täcker inte det här".
Vaaa? Vad ska man med garanti till om det inte täcker skador? Han sa "du får sluta kasta kameran i golvet"
Jag skaffade väl garantin för jag förstod att jag skulle klanta mig och kasta den i golvet. 

Inte nog med detta, har min kära vän försökt köpa mobil där ungefär tre gånger denna vecka. Men man får ingen hjälp där?! Hallå? Bara för att vi inte ser rika ut så frågar ingen ifall vi behöver hjälp, dom som jobbar där går fram till familjer, vuxna eller såna med dyra handväskor. Bra service... naht.

Pfft. Sista gången jag köper garanti eller försäkring, det täcker ju för fan inget. 
Sug MediaMarkt. Tyskar....

BLÄ
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Sthlmstjej

Jag tror du kan få jobb, jag tror bara du är lite bortskämd och lat som mig haha :P

2009-07-11 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0