cherry pie?

Filmen igår (Ice age3) var bra, väldigt rolig.
Idag har mina digitala bilder kommit hem, framkallade. Mycket praktiskt. Dock saknades fyra, var dom liksom inte tillräckligt fina eller vadå? Aja. Ska maila och fråga varför jag inte fick alla bilder.
Köpte i alla fall ett album så nu har jag hett (som vi säger på sundsvallska..) in alla bilder där och skrivit datum och grejat. Duktigt av mig.

Hörde igår förresten att Aqua återförenats, kanske är jag sen med nyheten och ni suckar nu åt mig. Men för mig var detta i vilket fall ganska stort. Aqua var mina idoler när jag var liten, hade både affischer och tshirt med dom. Det här kan bara båda gott tänker jag... och poppar till barbie world.

Snart ska jag få god vegetarisk pizza och sen ska jag till Kicki och "kolla på film", en anledning till att få dricka vin haha.


den bilden framkallade jag inte.

men här är några jag framkallade

   
   
     

många kramar
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin ny blogg! När uppdaterade du så fint? Så mycket hinner jag sitta vid datorn så jag inte ens vet...

2009-07-14 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0