fy sjutton vad det regnar, hurrni.

En fika på subway och en kaffe på barista. Och en massa prat med Elisabeth. Trevligt värre :)
Igår umgicks jag med Kicki och Ida på kvällen, vi skulle se film. Men ni vet väl hur det är när tre tjejer ska se film? prat, prat och åter prat. Väldigt trevligt var det i alla fall. 

Ikväll ska jag nog vara med Kicki. Bara mysa, kanske försök till att se film?
Och imorgon fyller någon jag känner år.... vet inte om det kanske kan vara Julia Blixt?! Hon och hennes tvillingsyster ska ju ha fiest. Dock ska jag köra bil dit tror jag. Men hoppas det blir finväder, eller i alla fall uppehåll. Sjukt less på regnet nu.

Såg en film som heter Babylonsjukan. Sämre än jag trodde men bra ändå! Underhållande. 

ha en trevlig dag, nu blir det lite birsta för mig
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0