GRATTIS JULIA OCH ELINA 21 ÅR!!!

Ja. Efter två veckor (en på peace and love, och en på gatufesten) med drickande varje dag. Har jag alltså beslutat att vara nykter två veckor framåt. Idag är det en vecka sen jag sa det. Och idag är det fest. För två tjejer fyller år.
Hur ska detta gå? Jag vet inte sist jag var nykter på fest. Vilket låter hemskare än vad det är. Jag har nödvändigtvis inte varit full varje gång, men ett glas vin, eller en öl, eller så.
Men idag blir det inte ens så lite, för jag ska köra bil. Och då har man inget val.
Jag har ingen självrespekt om jag skiter i detta nu. Men jag frågar mig själv.. om man nu ska rena kroppen, vad hjälper då två veckor? Borde man inte vänta flera månader. Är detta waste?

Nåja. Hoppas på en trevlig kväll ikväll.
Man kan ha kul nykter, och man kan ha tråkigt full.
Jag känner mig torr.
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0