Hemma i sundsvall city.

Mulet väder ute, vadan detta?
Idag ska jag förhoppningsvis fått lön. Yey. Drömde att jag jobbade inatt förresten, 12 timmar i rad, tillsammans med Kicki. Och jag var så lycklig. Hehehehehe.

Stockholm var i alla fall jättetrevligt. Släpade med Jonte ut på shoppingtur också, stackarn. Borta bra men hemma bäst? Tjaa... det är ju inte så att jag jublar över att vara hemma. Det händer ju inget, allt är precis som vanligt. Känns som att sniper är redo att lämna boet. 

Bilder kommer nog i eftermiddag. 

pussipuss
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: KICKI

ja jag skulle vara lycklig om jag fick jobba 12 timmar i rad med dig också :)

2009-07-27 @ 23:57:20
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0