jävla skitväder!

Jag har totalt fastnat i sex and the city. Jag mååååste dricka coctails klockan tolv på förmiddagen och köpa dyra fancy skor. Whats up with that?!
Känns inte lika fancy när man får kallelse till arbetsförmedlingen och kontoutdragen hemskickade... Verkligheten kommer tillbaka igen.
Nu ska jag i alla fall åka till Sanna och hjälpa henne med hennes utväxt.. i håret. Alltså.
Lindas pappa för några år sen i Lindas stuga, säger till mig och Tove:
"Jag vill ha sex...." paus "ostskivor alltså!".
Ja, vad annars tänkte vi? Alltså är ett viktigt ord.

Lite bilder från gatufestveckan kanske?

   
   
   
     

Och för er läsare som inte bor i Sundsvall (finns det ens såna?!) så är gatufestev ungefär exakt vad det låter att vara. En festival med artister, då de stänger av Stan och sätter upp tält, langosvagnar och scener.

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0