myggbett och regn

Måndag. Meningslösa måndag. Jag hade fel häromdagen när jag sa att söndagar var deprimerande, det är måndagar som är det. Speciellt när det är sånt här regn och man inte har något alls planerat under dagen.
Min och Julias nuvarande favoritlåt är "Me and Julio down by the schoolyard". Sötast. Fast jag får ju sjunga "julia" istället då. Den blir man mindre deprimerad av faktiskt :D Fast det är måndag.

Jag funderar eventuellt, kanske, möjligen att testa spela lite cs. Längesen som satan nu. Saknar det men min dator är ju opålitlig, så den kan ju få för sig att inte lyda mig utan stänga av sig och såna saker.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAG TIIIIINGEN ! :D:D:D:D

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0