och inga fotavtryck i kommentarfälten.. ni, mina kära läsare, suger!! *fLiRt*

Idag har jag solat min gravida mage på bänkås. (nej jag är inte gravid, det var ett skämt, heheheheheh...)
Där var det ganska molntätt, så nu måste jag ringa och klaga på vädret jag hörde imorse på radion, där dom sa att det skulle vara klart hela dagen. LJUG.
Och om 40 minuter ska vi börja vandra till norra berget och jag har inte duschat, handlat eller nåt. Vi ska nämligen grilla där. Mysigt va? Måste utnyttja sommaren sista veckor.

Kanske blir det en stockholmstripp i helgen beroende på vad tåg/buss kostar. Fredag till söndag, jag och Kicki våldsgästar Jonte.

Igår åt vi på Bite Line (för Tingen som fyllde 22 i måndags), kicki glömde sin pengapung där. Så hela dagen idag har hon haft smått panik, för den var borta. Men så kom den åter, via ett samtal till Bite Line.

Nåja. lite bilder från igår och idag, sen drar jag till duschen.
   
   
   


teamo
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

STOCKHOLM BABY! :)

2009-07-23 @ 15:23:14
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0