solen försvann och åskan kom fram

Måste bara idiotförklara två saker.
-  Litauen vill förbjuda att man får prata gott om homosexualitet. Haha. Så konservativt. "Det kan ge de unga fel bild på homosexualitet". Dumma dumma dumma litauen. 
-  Det andra är att EU vill göra samma asyl-lagar över hela EU. "Så vi alla hjälps åt att ta hand om asylsökande". Jo tjena, för att säga åt Sverige att ta in lika många som Finland. 

Jag har underskattat det här med "snabb-baka". Att hälla lite köpt pulver och vatten i en bunke och så har du en klar kaka. Jag har alltid tyckt det känns för bekvämt och onyttigt. Men haaaallååå? Det är billigare! Och det går fort. Och ska man ändå äta kaka (onyttigt!?) så spelar det ju faktiskt ingen roll om det är onyttigt eller onyttigare. Det känns så New York att göra sån kaka, ni vet hur dom alltid säger "åh, jag kan inte baka - har aldrig gjort det förut". Och så sliter dom fram ett sånt "färdig-kaka-paket". Hihi.

Har föresten sett typ fyra tröjor på Hollywood (en affär, www.hollywood.se) som jag vill köpa. Men har inte pengar, dom har så himla dyra kläder. Men nu frågar jag er läsare. Jag ska eventuellt till Stockholm nästa helg - då lär jag gå dit och kolla. Är det värt att köpa en tröja där då för ca 800kr? Om jag tycker den är väääldigt fin? Jag är ju ändå inte så ofta i Stockholm...

nu ska jag kolla min morotskaka:)
peace
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: KICKI

Stockholm baby! :) Köp den om du känner att du har råd. Som du säger, hur ofta är du i sthlm och har chansen att köpa den på Hollywook liksom ;)

TIIST <3

2009-07-16 @ 23:29:34
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: KICKI

hollywood menar jag sklart (a) :p

2009-07-16 @ 23:30:15
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0