vart är min hårblås?

Sex and the city är över. Har nu sett alla sex säsonger och filmen. Längtar tills nästa. Kicki tyckte vi skulle flytta till New York och vara som dom. Jag är sjukt på! 

Roligaste noterade konversation från lördagskvällen, råkade jag höra när jag satt på toa
"Ahhh, och så hon bah blablabla och sen blablabla och blablabla, och jag baah Ehhh. Alltså... är det typ bra eller dåligt?"

En stockholmsresa är på vippen att bli av 24-26 juli. Måste också klämma in en släkten-resa. Men om jag ska få med mig Kicki kan det blir svårt, när hon har fotbollen som hon är lite halvt bunden till. 

Ja. Seriöst. Vad ska jag göra nu? Sex and the city är över. Mitt liv tog också slut. Eller pausade i alla fall. Nu måste jag hitta en lika bra serie, i samma stil som jag kan gotta mig i. Tips?

    
    
lite bilder från peace and love.

kiss och bajs
/sofiasniper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0