AAAHHHH

Har haft en sjukt rolig dag.
Började med att vakna med frukost på sängen, sen kom mamma med en BLÅ ros. Sen åkte vi och kollade på Tingen som spelade innebandy för NTI:s lärare. Sen åkte jag på systemet för första gången (som 20åring) och köpte skumpa.
Sedan började folket droppa in och vi grillade. Vi myste, lyssnade på musik OCH jag tatuerade mig. En polare tautuerade mig som 20årspresent, vart helt spontant men ni får se  bild på det typ imorgon.
Den absoluta lyckan jag någonsin känt (typ), var när vi gick till en park och drack champagne och åt jordgubbar. Alla stod runt mig och sjung Ja må han leva. jag kände verkligen att mina vänner är det bästa. Me love them long time,

Nu ska jag se forgetting sarah marshall, igen.

lovelovelove
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0