fuck me like you hate me

Nån låt som går på Tingens dator. Wtf? Sjuk text.

Idag har Simon köpt nya skor, fina var dom. Han behövde det verkligen. Jag släpade med honom på skopunkten för jag tänkte att jag också kunde köpa ett par skor då, (ni vet, 50% på en paret, när man köper 2 par, och 100% på ett par om man köper tre par) men han hittade inga, så han köpte märkesskor på scorett istället.

Nu ska jag åka till Julia och spela fotboll - jag suger på fotboll. Men det gör inget, tror inte mina vänner är så jävla bra heller... eller?!

Btw. Ska ni rösta i EU-valet då? Vad ska ni rösta?
Jag väljer mellan två, kan inte bestämma.... gissa vilka?! inte så svårt för dom som känner mig. Som ledtråd kan jag säga att jag såg en tjej med en tröja som det stod "MUF" på jättestort. den var riktigt ful imo. Tjejen med..........

puss
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: ed

Jag tar tåg istället :) då kan jag stanna några extra dagar, annars måste farsan ha bilen.

2009-06-05 @ 17:00:13
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0