grattis till studenten!

ja, till Sofia och Max till exempel - det är dom jag har/ska kolla på. Mycket grattis till er.

Min födelsedagsvecka är inte slut - och ja! Det finns något som heter så. Jag älskar att fylla år, så varför bara göra det en dag? Hehe. Inatt och imorgon kommer släkten hit, och ska fira mig. Och det ska bli sjukt roligt, minns inte sist mina kusiner var här ens..
Här är i alla fall bilderna jag tog med min mobil (för jag hittar inte min kameraladdare, PANIK!!!!!!1111one), från min riktiga födelsedag 8e juni!

   
   

1. jag och david 2. ida och kicki 3. lilli och tove
4. elina sanna och julia 5. grabbarma grus 6. my tatoo
(do YOU get it?)

pusss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0