ikväll blir det jobbigt!

Släkten har anlänt. Dom bor på hotell (för allergi mot Skrot, min katt). Men dom är här och ska vara med och leka och äta och ha roligt idag. Sjukt bra! Mina vänner kommer också att vara där. Synd bara att det är sämst väder ute, men men. 

Igår jobbade Eddie och Kicki på travet istället för mig, för jag var ju med släkten. Efter jobbet, damp detta sms ner i min inkorg, från kicki
"Jag tänker fan inte prata med Eddie nå mer efter ikväll!! Allt som gick fel ikväl fick JAG skulden för. Kmr han imorn så kmr inte jag. Sry men du får välja<3"

Jaha? Så vad gör man i en sån här situation? Välja mellan vänner? Bråk? Min fest?
Man synar deras bluff och skrattar åt ett hemskt roligt skämt!

ha en trevlig kväll
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0