jag är alltid kissnödig när jag sitter framför datorn

Idag hittade jag en parfym som jag verkligen vill ha. Men i min ekonomiska situation (inget jobb=ingen inkomst) borde jag vara försiktig med att göra av med pengar, i onödan. Suck. 
Imorgon tänkte jag i alla fall lämna ut några CV:n, fastän jag inte har några bra erfarenheter av det. Har aldrig fått ett jobb genom ett CV. Har endast fått EN intervju, och det fick alla som lämnade in där, haha. Men men.

Verkar bli en hyffsat bra midsommar i år i alla fall. Middag, midsommarstång och vänner, PLUS, det viktigaste, INGEN BRUTEN FOT!:) fyfan fyfan fyfan för förra sommaren, sen dög hårt. Aja, nya tider nu.

jag saknar att fylla år. haha nejdå. men jag älskar sånadär kalas, med mycket folk, och alla jag känner nära. hoppas det blir nåt mer sånt framöver. 

Nu har jag fan inget mer vettigt att skriva. Simon har powernap. Men nu har han vaknat två gånger av tjejen i "so you think you can dance" som skriker nå jävulst. Nivet, reklamen då hon skriker. Jag hatar henne, nu hatar Simon också henne. Haha.

bulleribulleribock
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0