Michael Jackson

Ja, jag är nyss hemkommen från peace and love, en festival jag verkligen längtar tillbaka till. Men, det tänker jag inte skriva om, för det är något större som hänt. Något som vi alla kommer minnas i alla tider. Något vi kommer säga "När jag fick reda på det så gjorde jag det här..." och minnas i detalj vad vi gjorde. 
Michael Jackson har dött. Det är för mig ännu overkligt. Han är och var en legend. Han är the king of pop, och ingen annan kommer någonsin kunna ta den titeln (inte ens justin timberlake, han är ju värdelös i jämförelse...).

Jag vill bara tillägna detta inlägg till MJ. Han är bäst, genom allt och alla tider för mig. Musikalisk geni och jag förstår att folk åker till hans begravning. Jag längtar tills hans familj släpper hans 200 skrivna låtar, om dom nu gör det. För man kan aldrig få nog av hans musik.

lyssna njut och sörj

beat it
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 skivor med nytt material ska komma i år! :D <3

2009-07-08 @ 14:33:44
Postat av: na

hej!

kolla gärna in frågestunden på min blogg :D

du kan ställa frgor om vad som helst.

2009-07-09 @ 23:42:25
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0