mina två sista dagar som tonåring.

Vad bör jag göra? Vad ska jag utnyttja nu när jag är tonåring, som jag inte kan göra när jag fyllt tjugo?
Ska jag sno vägskyltar och kasta ägg på hus? Måla håret lila och börja röka?
Nej, jag tror inte det kommer hjälpa min ångest mot att fylla 20.
Det är trots allt, en jättebra sak att vara yngst, för nu när jag fyller 20 så är det inte lika gammalt som att mina vänner fyller (eller har fyllt) 21. Det är ju LASTgammalt. Så ett jättestort TACK till dom.

Jag tror i alla fall att mina två sista dagar kommer spenderas med en fotbollsmatch, nationaldagsfirande (ehehhehehehe), mina BFF (best friends forever), chirre och lite annat. Kanske grillning?

Just nu är babysitter jag Skrot eftersom mamma och Hasse är i stockholm för att se den spännande matchen, Sverige Danmark. Lyx och se live, men men. Sån är min mamma...lyxig.

bilder från igårkväll kommer eventuellt inte läggas upp eftersom jag är så otrolig jätteful på ALLA bilder. Men kanske har ni tur ändå.

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0