när man har fest..

..gör folk knasiga saker. och äckliga, ologiska, oförskämda och roliga saker.
Dom lägger tuggummi i slasken, så jag fastnar när jag ska diska.
Stoppar snus på tallrikar, bord eller i glas.
Askar och fimpar i glas.
Dom tar med sig en sko, eller gömmer den.
Hänger sönder hängmattan.
Äter upp mat ur kylen.
Lämnar toalocket uppe, med kiss på kanten.
Spolar inte efter sig.
Sätter igång plattor, och lämnar dom på.


Till exempel. Vissa saker medvetet - andra inte. Vissa saker lite lustiga, andra bara äääckliga.
Imorgon inhandlas i alla fall det sista inför Peace And Love (PnL). Där kommer alla bara vara äckliga. Yes. Underbart. Not. Hoppas på värmeböljan, för då ska jag sola och bli bruuuun.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha känner mig lite träffad! haha förlåt! haha tror jag tar på mig att jag la snus i en burk! so sorry louis

2009-06-24 @ 17:59:08
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0