one week to go

Ja, nedräkningen började för ett tag sen. Men nu är det en vecka kvar tills jag fyller år. 20 år närmare bestämt. Vet dock inte vad jag ska göra på min födelsedag, det är en måndag. Förslag?!

Igår kom vi hem från Stockholm (för att vara precis så var det söder om stockholm). Hade en riktigt skön weekend där, med lite luftgevär, singstar, wii fit och baja päron. Baja päron är som tequila rose, eller doolies fast det smakar päronsplit - ni mååååste smaka det!

Simon och Tingen jagar myror. Skulle göra frukost och upptäckte miljoner myror på bänken - inte fräscht. Kastade ner dom på golvet men då började dom krypa på mina ben. Så då skrek jag på karlarna, så fick dom lösa det där!

Nu ska jag ut och passa på att sola. Ska tydligen bli kallt och dåligt väder imorgon. 

hade bra
/sofiasniper

      
    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0