thats not my name!

Yoga för nybörjare - jo tjena!? Fick ju en dvd av Sanna, och den är förmodligen för nybörjare, men då vet jag inte vad jag är för jag var då värdelös. Vig som ett kylskåp och ont som fan gjorde det. Men nu har jag i alla fall köpt träningskläder och kommit igång med träningen. Jag och Kicki ska också sluta äta chips och dricka dricka. Får se hur länge detta håller..

Nästa onsdag far vi till Peace and Love - det ska bli så jävla nice. Lite orolig över att sova i tält men hoppas det ska gå bra. Jag ska ju få se Håkan Hellström, haha. True story, i love håkan hellström. Tyvärr har jag inte hunnit höra nyaste albumet så jättemycket så vi får väl se hur mycket jag kan sjunga med. 

first time shopping at systembolaget. very happy!

kämpa på
/sofiasniper

p.s. en tanke åt min vän som ska jobba imorgon på ett ställe hon inte alls trivs - lycka till och kom ihåg att jag tycker du är jätteduktig som orkar! jag förstår! d.s.

Kommentarer
Postat av: ed

serien är fett skön + att dom har sex väldigt ofta, haha!

2009-06-16 @ 22:13:01
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0