det borde alltid vara helg

Snuvig och snorig. Det är jag idag! Tack och lov, inget halsont.. peppar peppar.
Kicki kommer snart och hämtar mig och Marie så ska vi åka och jobba halva dagen lång.
Natten var intressant, hade lovat att skjutsa hem Tingen efter hans utekväll, vid två sa vi. Jag och Simon somnade vid tolv och jag vaknade av alarmet vid två, smsade Tingen att vi kunde åka nu. Fick svaret "Vill du sova?" hahah. Runt halvtre hade vi lokaliserat honom och slängt in honom i bilen. Brummade på till Timrå, med lite felkörningar. Var hemma 03:20 igen. Då kunde vi såklart inte somna om. Runt halvfem somnade jag. Vaknade ändå halvtio, klarvaken! Det är nåt mystiskt som händer med mig.



Opaopa, nu rinner det snor på överläppen. Måste torka upp det

chacha
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0