det finns inga dumma frågor, bara dumma människor..

Det finns många olika sorters idioter.
- Det finns dom som utnyttjar människor, är egoististiska, inte förstår hur de sårar andra. Dom tänker inte längre än näsan, och absolut inte på andra eller vad konsekvenserna av deras handlande blir.
- Sedan finns det ju dom som bara är rent elaka, dumma, egoistiska, sårar andra, gör sig själv illa eller liknande. Men vet om det. Får dåligt samvete. Försöker göra något åt saken, men vet kanske inte vad.
- Dom absolut roligaste är dom som kommer in på Gina Tricot, plockar på sig massa kläder till provhytten, och har dessvärre inte med sig alla ut... och kissar på sig i nervositet när personalen kommer på dem. Tyvärr fick jag aldrig skåda dessa flickors miner, men jag kan se det framför mig.

Vet i alla fall tre idioter idag. Namnger ingen här men jag skulle vilja...
aja,
behandla andra såsom du vill bli behandlad v
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0