fredag HELG!!!!

Livstecken från sofia. Jepp jepp.
Igår sov jag och vilade hela dagen, för att idag jobba hela dagen.
Jobbade på största avdelningen på "min" förskola för en gångs skull. Så säger jag till ett barn att två av fröknarna som jobbar där Nu, hade jag som dagisfröknar när jag var liten, varpå hon svarar
"OJ! Är dom så gamla?!!"
varpå jag tänker "är JAG så gammal!?"
Men förstå barn, det är 15 år sen jag gick på dagis. HERREGUD. Vart tog dom 15 åren vägen?
Här står jag, snart 20år, och är har gått från en glisstjej till headandshoulder-tjej (jaja, för jag har massvis med mjäll....som ligger som vita snöflingor på mina axlar....)
JAG VIIIIHIIIILLL INTE SLUTA VARA TONÅRING:(:(:(((:(:( varför kan man inte spola tillbaka tiden?!

Aja, skönt som saaaatan att vara ledig nu, lör-mån! Tisdag är det jobb igen. Sen är jag ledig en vecka.
Platta hår och sen sovatajm!
guzz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0