its a cold and broken..

Jobb idag 08:30-16:30. Gick ganska bra, blir heldag imorgon också, och lördag på Gina Tricot.  Ska bli kul att få lön i april. Denna lön var också rätt nice. 
Har jättelust att åka till Stockholm i påsk, någon som är på? Om det kommer någon gratisbil dit så kanske. Måste väcka liv i Jonte så man kan träffa honom nåt. 

Imorgon har Pato 20-års fest så jag ska fira honom, men eftersom jag och Lilli jobbar lördag lär det bli lugnt. Och Eddie och Simon har prov haha. På lördag ska vi förhoppningsvis träffa Annelie:) Och Lina som kom hem idag! Ska bli riktigt kul.
kan inte förstå att det gått ett år sen Annelie åkte. Ungefär ett år sen Lina åkte til Costa Rica också. Galet vad tiden går fort. 

hata blogg.se
går ju inte att lägga upp bilder... jävla teknik. jag får ont i magen för jag blir så arg
HEJ DÅ
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: KICKI

Fan jag är som sagt PÅ sthlm i påsk :) måste bara kolla det där med "gratis"bilen :) ses imorn, elr ja idag, snyggo! <3

TIIST<3

2009-03-28 @ 01:37:43
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0