jag bär ditt hjärta, i mitt hjärta

Idag blev det 4,5 timmars jobb på haga förskola. Hade jag sett vädret innan dom ringde hade jag gråtit. Det vräkte ner snö(?!). Men jag tog mig dit, åt lunch med dom, målade, åt mellis och sen gick vi ut.
Där spelade jag fotboll, jag mot två barn. Dom vann med 13-2.. ganska luddiga och orättvisa regler. Och varje gång jag gjorde mål på mitt mål så hade vi tydligen bytt mål.. så alla mina mål blev självmål... HMM.

Nog om det.
Årets Robinson-deltagare var mesiga. Dom klagade på alla djur och vädret och allt. HALLÅ?! sökte ni till charterhjältar eller vad är det frågan om. DOH. Stå upp som en riktig man, liksom

Nu ska jag spela lite counter-strike. Jag har tydligen blivit bättre säger Daxx, det känns motiverande.
Måste först gå och tvätta händerna, luktar sånadär survantar om händerna.

 

udda kund på travet-kiosken i lördags....

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

Det där är och kmr för alltid vara vår favoritkund ju ;) HAHAHA

TIIST <3

2009-03-25 @ 09:39:19
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0