jag var den mest lästa bloggen på spelarenan.se väldigt länge förut.

Idag är det söndag och jag har verkligen bara slappat. Sett tv hela dagen och legat i soffan. Så himlarns skönt!
Igår var vi hos Simon och hade kul. Spelade buzz (ovanligt?), och snackade skit, åt snacks and so on. Alla var på att gå ner på krogen men bara Rosen och Julia kom så långt, vi andra stannade uppe till typ fem, då Simon tyckte vi skulle följa Sanna hem och källsortera på samma veva. Haha

Planer för veckan är att jobba på dagis två dagar, jobba på travet två dagar och ha musikgudstjänst med kören. Känns väl bra antar jag. 

Tänkte lägga in bilderna från igår men glömde kabeln hemma (är hos Simon nu). Fan, det är faktiskt jobbigt att flytta mellan två boenden. Kanske ska ge upp ett av dom? nä vad säger jag:p

criminal minds nu
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0