monday

alla som hatar måndagar, räck upp en hand!
Igår/inatt/idag har jah så ont i halsen och huvudet att jag inte kan andas, svälja, prata eller sova. Så det är idag jag önskade att man var fast anställd och kunde säga att man faktist var sjuk. Nu är det bara hålla god min för man har inte råd att sjukanmäla sig från sitt extrajobb. sjukt men sant.
dock har jag börjat tänka mer på mig själv. jag tycker inte det är värt att må fysiskt eller psykiskt dåligt för att få pengar. nån gräns har man ju. besides, när man jobbar med barn är det inte så jäkla bra att vara sjuk så jag kommer tala om för de andra fröknarna att jaf är på väg att bli sjuk. och så får vi se hur det går under dagen.

nu ska jag dricka upp teet och krama simon innan jag åker.

tjing
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0