on the grind

Ja. Bloggtorka som sagt, men jag kan ju försöka skriva några intressanta saker.
Ska åka till Gran Canaria 17april. Ska eventuellt till Stockholm över påsk och hälsa på Elisabeth, Rolf och Edwin. I söndags var jag i Kramfors, hälsade på Micke, åt på Pizza Jakten (?) och såg på tv. Idag ska jag jobba på Gina Tricot. Imorgon är jag ledig men ska gå på kören. Igår spelade jag in en låt på kameran, men får inte bort videon, så jag kommer inte lägga upp den. Jag har sökt till en folkhögskola i Göteborg och kommer jag inte in där så är min framtid väldigt oviss igen.

Ni som orkade läsa det där kan ju då kommentera om det var intressant läsning...

ha en bra dag i solen
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: KICKI

Det var intressant, fast jag visste ju redan det mesta ;)

Jobb på fredagkväll va?

TIIST <3

2009-03-31 @ 13:02:17
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Magda

Härligt med utlandsresa! Simon du ska åka med, elr blir ni ett helt gäng...elr mamma? :)

2009-03-31 @ 13:21:21
URL: http://imtheweekendwarrior.blogg.se/
Postat av: Elli

Jätteintressant! Puss på dej! =)

2009-03-31 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0