simpsons dit it

Jag köpte ny kamera. En fujifilm.
Har tagit några bilder som jag kan lägga in senare. 999kr + 199kr (garanti) +  159kr (minneskort), fast det bjöd säljaren på.

Idag har jag varit på sighseeing i Klingsta och Matfors. Det var härligt väder så det var skönt att komma ut lite. Sen har jag spelat cs och tränat på motionscykeln. Tänkte åka och sola men orkar inte. Ska ta mig en snabbdusch och sen spela lite mer cs tänkte jag.

Återigen ska jag börja skärpa mig med mat, snask och sånt. Blivit mycket sånt, och lite träna, mycket bil och sällan promenera. Hoppas det blir bättre till vår. Kan börja knalla till joppeh.

hej då

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

ska du köpa friskiskort snart elr?! :)

TIIST<3

2009-03-13 @ 12:56:40
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0