sofiasniper shakar ass

Nu ska jag strax åka till jobbet, så jag inte blir sen.
Jobbar bara till elva idag, lyx liksom. Sen ska jag skjutsa mamma till flygplatsen, för hon ska till göteborg :) Kul för henne. Jag vill också dit, men jag ska ju eventuellt dit i sommar.

Helgen kommer nog bestå av jobb och Robinson, som börjar på lördag, wei. Sen musikgudstjänst på söndag, välkommen till sköns kyrka och kolla, klockan 11.00

Nu ska jag väcka Simon, se om han tar sig upp till skolan, knappast troligt. 
Själv har jag sovit så jävla länge inatt så jag vaknade sju och var aspigg, fick tvinga mig själv att ligga kvar i sängen. Drömde dock stört mycket inatt hahahaha. Synd att drömmar är så tråkiga att återberätta:(

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0