vi har redan gått ut

     



   

1. Jag innan fest 2. Tingen gillar att blunda på bilder 3. Sanna är så jävla hardcore 4. Julia goes emo
5. Skrot 6. Lilla ägget snuskar sig 7. Killarna dansar 8. Hottie

Idag regnar det ute. Är det inte fantastiskt? Snön smälter liksom bort då. Jag blir så glad.
Imorgon ska jag jobba. Sen ska jag hinna på bio med mamma och på nå sälja-ljus-grej som Ida Andersson ska ha. Alla kan komma dit, 18:30 på kåren!

28 mars 20:30 ska ni dra ur all el i en timme! Dom säger det på tv och då gör man det. OK?!?!?!1111one

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Queen Julsters

haha det är fan jobbigt att vara så snygg som jag är :( HAHA PUSS! :*

2009-03-16 @ 22:06:24
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0